Tuesday, January 29, 2013

Har Ik Baat Pe Kehte Ho Ke Tu Kya Hai - Ghalib

The beautifully romantic poetry of Mirza Ghalib sung with such feeling and thehrao by the maestro Ustad Ahmed Warsi Nasiri Qawwal of Rampur, UP.


har ek baat pe kahate ho tum ki tuu kyaa hai
tumhii.n kaho ke ye a.ndaaz-e-guftaguu kyaa hai 


At everything that I say, you say, “Who art thou”?
Tell me what kind of talk is this?


na shole me.n ye karishmaa na barq me.n ye adaa
koii bataao ki vo shoKh-e-tu.ndaKhuu kyaa hai


Neither the flame has this miracle, nor the lightning this grace,
Will anyone tell me, what is that ill tempered mischievous/coquettish one.

ye rashk hai ki vo hotaa hai hamasuKhan hamase
vagarnaa Khauf-e-badaamozii-e-adu kyaa hai


My envy is that he converses with you
Otherwise what is the fear that he would mislead you (against me).

chipak rahaa hai badan par lahuu se pairaahan
hamaarii jeb ko an haajat-e-rafuu kyaa hai?


Sticking to the body is the dress with blood
What is the need now to darn the collar?


jalaa hia jism jahaa.N dil bhii jal gayaa hogaa
kuredate ho jo ab raakh justajuu kyaa hai?


Where the body has burned, the heart too must have been burned,
Raking/poking the ashes, what do you desire for (search for) now?


rago.n me.n dau.Date phirane ke ham nahii.n qaayal
jab aa.Nkh hii se na Tapakaa to phir lahuu kyaa hai?


We do not believe in only running through the viens
When it does not drip through the eye, then is it blood at all?



vo chiiz jisake liye hamako ho bahisht aziiz
sivaa_e baadaa-e-gulfaam-e-mushkabuu kyaa hai?


The thing for which paradise is dear to us
Is nothing except the pink, musk scented wine.


piyuu.N sharaab agar Khum bhii dekh luu.N do chaar
ye shiishaa-o-qadaah-o-kuuzaa-o-subuu kyaa hai?


I would drink wine if I see a few wine barrels
What is this glass and goblet and tumbler.


rahii na taaqat-e-guftaar aur agar ho bhii
to kis ummiid pe kahiye ke aarazuu kyaa hai?

The strength to speak has gone; and even if it existed
With what expectation would one say “What is my desire?”



banaa hai shaah kaa musaahib, phire hai itaraataa
vagarnaa shahar me.n "Ghalib" kii aabaruu kyaa hai?


Having become the king’s associate he is putting on airs
Otherwise what dignity does Ghalib have in the city. 


credit: Irfan Zuberi, Delhi...for making the music available.

No comments: